piątek, 27 września 2013

Pomadka Rimmel - 300 Electric Plum

Pomadka ta skusiła mnie swoim pięknym, fioletowym odcieniem. Przy drogeryjnym świetle czasami trudno jest prawidłowo ocenić odcień pomadki, jednak tym razem zakup okazał się być strzałem w dziesiątkę :)


Moje usta maja niestety tendencję do pierzchnięcia, ale sama pomadka ich nie wysusza dodatkowo. Ma lekko nawilżającą konsystencję, a kolor jest dość intensywny i delikatnie opalizujący. Oczywiście nałożenie jednej warstwy pozwoli na uzyskanie nieco delikatniejszego odcienia, a dołożenie kolejnej - jego głębszej wersji. Trwałość pomadki samej w sobie jest przeciętna. Trwałość przedłuży przypudrowanie jej pudrem fiksującym np. z ARTDECO :)




Czy kupię ten produkt ponownie? 
TAK

Ps. ... i jeszcze pomadka w akcji ;)


8 komentarzy:

  1. Ostatnio widziałam te szminkę na Allegro,już nawet miałam w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor ;) niestety dla mnie zbyt zimny :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, dla mnie jest w sam raz, ale na co dzień to tylko w delikatniejszej wersji ;)

      Usuń
  3. Takie kolory są zupełnie nie w moim stylu, chociaż bardzo mi się podobają. No i bardzo lubię produkty Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od tego, jakim typem kolorystycznym jesteśmy ;)

      Usuń